Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2008 22:44 - изгубената душа
Автор: krassy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0



Пред тежката врата на Божието царство застана една душа,една изгубена душа,останала без подслон и загубила верния път...Душата дълго стоя пред вратата,колебаейки се дали да почука на
вратата....Беше  тихо-много,много тихо......Сякаш мина цяла вечност преди душата да се реши да похлопа на вратата....и тя го направи.........Вратата беше тежка,направена от желязо,с огромна ключалка.Не след дълго тя леко се открехна и се подаде главата на самия Господ..
-Какво те води насам,Дъще?-попита Бог.
-Загубих верния път,Боже.......
-Разкажи ми всичко,аз ще ти помогна-рече Бог с благия си глас,въвеждайки Душата в "стаята"...Тя беше много странна ..тавана беше самото небе а столовете белите пухкави облачета,които бяха навсякъде...Душата зарея погледа си в сините небеса и започна да се чувства пречистена,обновена и духовно извисена...

-Е,сега ми кажи всичко,дъще.-подкани я Господ.Какво се случи с теб?

-Вярвах.......губех се...вървях..спирах...падах и ставах....Срещах различни хора-опитвах се да помогна на много от тях...радвах се с тях .....страдах с тях...обичах с тях....накрая загубих някои от тях...........и така докато срещнах Него...........той искаше да слеем душите си в едно.........да вървим по пътя общ.........обичам го...борех се съсъ себе си ....с всички дори и с природата.....................Всички вярват в мен...разчитат на мен, а ето че сега самата аз имам нужда от помощ.............изгубих се.....не зная кой е верния път........наранявам го,а после ме боли........боли ме ....болката е по-силна от мен..........незнам какво да правя........Той ме обича ........... на инат.........на пук на всички и всичко...............умира за мен....иска ме и аз го искам.............но...........

Бог сложи ръката си на рамото  и ,последна я с благите си очи........
-Иди си,дъще.....................иди при него обичай го...........знам че ще бъдете много щастливи,защото аз ще ви закрилям.................
Душата едвам изрече:
-Благодаря..............
Господ стана, отвори портата и пусна душата.........следд минути тя се върна в света на хората,пречистена за да започне живота си отначало.......



Тагове:   душа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krassy
Категория: Други
Прочетен: 147556
Постинги: 78
Коментари: 173
Гласове: 1319
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930